Blog
Příspěvky se štítkem:Rendering
Výchozí styly map OA 4.x
Publikováno
29. července 2023
Mapové styly, nyní součásti vykreslovačů, neboli rendererů jsou alfou a omegou mapové aplikace. Už je to dlouhá doba co jsme se na ně dívali podrobněji a mezitím se změnily a také přibyly nějaké nové. Nyní OsmAnd obsahuje 11 vlastních stylů vykreslování map: OsmAnd, Cestovní, Desert, LightRS, Offroad, OSM carto, Plavební, Snowmobile, Topo, UniRS a Zimní. Všechny si můžete v aplikaci přiřadit libovolnému profilu a prohlédnout, ale nebude na škodu se na jejich vlastnosti znovu podívat na jedné stránce spolu s jejich náhledy jak denními, tak nočními.
Přednastavené vykreslovače
Publikováno
2. dubna 2014
OsmAnd umožňuje zobrazení vektorových map v různých stylech podle vašich potřeb. Mimo vyváženého stylu „default“ můžete v „Menu“ → „Nastavení obrazovky“ → „Vektorový vykreslovač“ vybrat další možnosti zobrazení mapy. Poznámka: Názvy vykreslovačů nejsou přeložitelné, jelikož název se generuje přímo z xml souboru vykreslovače a ty jsou shodné pro všechny jazykové mutace.
OsmAnd 0.7.2
Publikováno
1. května 2012
OsmAnd 0.7.2 přináší několik změn. Nová verze již nepodporuje staré offline mapové rastrové podklady, je potřeba stáhnout všechny znovu z důvodu změny formátu.