Blog

Příspěvky se štítkem:Rendering

Výchozí styly map OA 4.x

Publikováno 29. července 2023

Mapové styly, nyní součásti vykreslovačů, neboli rendererů jsou alfou a omegou mapové aplikace. Už je to dlouhá doba co jsme se na ně dívali podrobněji a mezitím se změnily a také přibyly nějaké nové. Nyní OsmAnd obsahuje 11 vlastních stylů vykreslování map: OsmAnd, Cestovní, Desert, LightRS, Offroad, OSM carto, Plavební, Snowmobile, Topo, UniRS a Zimní. Všechny si můžete v aplikaci přiřadit libovolnému profilu a prohlédnout, ale nebude na škodu se na jejich vlastnosti znovu podívat na jedné stránce spolu s jejich náhledy jak denními, tak nočními.

Přednastavené vykreslovače

Přednastavené vykreslovače

Publikováno 2. dubna 2014

OsmAnd umožňuje zobrazení vektorových map v různých stylech podle vašich potřeb. Mimo vyváženého stylu „default“ můžete v „Menu“ → „Nastavení obrazovky“ → „Vektorový vykreslovač“ vybrat další možnosti zobrazení mapy. Poznámka: Názvy vykreslovačů nejsou přeložitelné, jelikož název se generuje přímo z xml souboru vykreslovače a ty jsou shodné pro všechny jazykové mutace.

OsmAnd 0.7.2

Publikováno 1. května 2012

OsmAnd 0.7.2 přináší několik změn. Nová verze již nepodporuje staré offline mapové rastrové podklady, je potřeba stáhnout všechny znovu z důvodu změny formátu.